15 de febr. 2012

La pel·lícula de Thor és una puta merda

Sincerament, no he buscat gaire informació sobre els resultats obtinguts per aquesta pel·lícula, i per sort jo me la vaig baixar i no he contribuït a subvencionar aquest avort de la indústria de Hollywood, però si es té en compte la campanya publicitària que van dur a terme es podia arribar a pensar que era la “nova” pel·lícula de superherois després de The dark knight. Fills de puta.

Abans de continuar m’agradaria comentar que jo no sóc un gran virtuós de les arts plàstiques, o sigui: sóc daltònic i no sé combinar amb dignitat dos colors; tampoc sé posar una càmera per fer una bona foto; no sé quin pla va bé per a cada fragment de diàleg; no sé dir si un quadre està ben fet o no; ni tan sols sé posar un pòster a la paret; en resum, sóc nefast per tot allò exclusivament visual. 
 
Per això mateix quan, després de contemplar una obra, trec la conclusió que a nivell visual està ben feta, és que està MOLT ben feta. Això em va passar, per exemple, amb el film The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford. És clar que quan passa el contrari i començo a pensar que una cosa està mal feta a nivell visual, és que està MOLT mal feta. 
 
Tornant a
Thor, em sembla inconcebible que algú posés diners per fer aquesta gran merda, que algú la fes i tingués els collons de presentar-se a davant dels productors executius amb això sense suïcidar-se després, i comprovar com, amb una bona campanya, és igual el que ofereixis perquè la gent no té criteri. 
 
Tot i això la novetat no és que s’hagi fet una mala pel·lícula de superherois, ja que hi ha centenars d’antecedents d’herois violats per la gran pantalla, per exemple en Hulk, els Quatre Fantàstics, l’Spiderman, en Goku (a aquests els haurien d’executar al mig de Beverly Hills) i fins i tot alguna entrega de Batman. El més fort de tot és que està MOLT mal feta a tots els nivells perquè no només el guió és nefast, sinó que a nivell visual és un insult. 
 
Per acabar només deixaré algunes captures que espero que trobeu tan vomitives com les trobo jo. Estudiants de Comunicació Audiovisual i de l’ESCAC, això és el que NO heu de fer.

Per cert, si algú la va anar a veure al cine que em digui si jo em vaig confondre i em vaig baixar la versió que van preparar els d'Antena 3.

Per passos: primer els efectes especials, què és això? QUÈ ÉS AIXÒ?!





Ho trobo increïble, però els extres també són del milloret que van trobar i aquestes caigudes crec que ho demostren.







Seriosament, per què li heu fet aquest pla a la Natalie Portman fills de puta? Què us ha fet aquesta preciositat perquè vulgueu aniquilar-li la bellesa?


I aquest del protagonista amb els col·legues de fons en ple clímax de la pel·lícula és el punt que faltava per acabar de convertir una obra normal en una obra mestra. Us felicito.


Espero que no THORnin a fer cap pel·lícula.

2 comentaris:

  1. Suposu que no acostumes a visitar les sales que projecten pel·lícules comercials. Perquè, des del meu punt de vista, aquesta no és ni de bon tròs la pitjor. Jo ni tant sols la destacaria sobre les altres.
    Si en algun moment em tallo els globus ocularsamb un ganivet arrovellat per deixar de veure res seria gràcies a obres com (continuant amb super herois) Daredevil o Electra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com que ets la segona persona que em diu que no està tan malament si es compara amb altres pel·lícules ha arribat el moment de veure'n alguna de les que em proposes. Ara bé, no sé si podré evitar començar a enviar sobres d'anthrax a Hollywood.

      Elimina